Servicedesk 24/7

U heeft misschien geen standaard werktijden, maar bent wel afhankelijk van het optimaal functioneren van de IT omgeving. Successfully helpt hierbij, ook 's nachts en in het weekend. 

Servicedesk 24/7

Servicedesk, dag en nacht bereikbaar

Het is mogelijk om bij ons een 24-uursdienst af te nemen. Deze dienst biedt u de mogelijkheid 24 uur per dag en 365 dagen per jaar de technische hulp van onze Servicedeskmedewerkers in te schakelen. Dus ook ’s avonds, in het weekend en op feestdagen. IT storingen kost namelijk veel tijd en geld en moeten dus zo snel mogelijk worden opgelost. 

Verzekerd van optimale continuïteit

Onze Servicedesk zorgt dat onvoorspelbare verstoringen direct worden opgepakt en zo snel mogelijk worden verholpen. Omdat wij investeren in certificeringen en belang hechten aan het opdoen van gerichte praktijkervaring, kunnen wij problemen snel verhelpen. Wanneer u te maken krijgt met storingen op tijden waarop onze Servicedesk gesloten is, dan kan dat flinke onkosten met zich meebrengen. Daarom bieden wij een Servicedesk aan die dag en nacht bereikbaar is om technische ondersteuning te bieden. U bent daardoor verzekerd van een optimaal stabiel systeem en zo min mogelijk downtime.